Tuesday, January 02, 2007

Home!

Arrived in CS at six this morning (total around 16 hours driving). We stopped by at the Elephant Butte reservoir but couldn't find the visitor center, it was not supposed to be open anyway, considering it was a Sunday. We then took a detour to Mesilla of Las Cruces, looked around the plaza and had lunch at La Postada. Nice interior, good prices, good food.

I have an idea to visit the McDonnell Observatory and Fredericksburg and surrounding places this Spring break.

Quotes:
"Jujur aja sih, gue sekolah selama ini tujuan akhirnya buat nyari kerja dan akhirnya bisa hidup di sini sih, bukan buat pelajarannya."
"Hhhmm..."

"Apa ini salah gue ya, apa dia maunya orang yang sophisticated, extraordinary, sociable, gitu-gitu. Sedangkan gue ini..."
"Ah jangan gitu lah. Kalo kita minta seseorang yang punya karakteristik tertentu yang bagus-bagus kayak gitu, kita sendirinya ya harus kayak gitu. Kau apa sih kurangnya...."

"Kalo sampe setahun ke depan gue nggak dapet pacar, gue serius loh mo melihara anjing aja."
"Yah, kalo aku sih mo jadi suster non aja ah. Kemaren kok lupa ya minta info di biara situ, ha ha."

4 comments:

Anonymous said...

glad to haveyou back!

Anonymous said...

glad you came back safely!
ntar malem ya bu.. [di]tunggu loh.. hehe

Xinda said...

Thank you, dearies.

Ntar malem ngapain, Bu? Did I forget something?

vio - chan said...

hmm...sampai segitu hopelessnya...